15 lipca 2012

3. Zoo

Korzystając z okazji nudnej niedzieli wybrałam się do zoo do Ostrawy. Nogi do teraz mnie bolą, ale to było bardzo miłe popołudnie. Zaraz idę wziąć kąpiel i z książką położę się do łóżka. 
 Musiałam ubrać się wygodnie i mój outfit składał się z wygodnych, pastelowych różowych spodni, sweterka przewiewnego (nietoperzyk) i sandałów, no i oprócz tego jakieś dodatki. 










|sweterek - vero moda|
|spodnie - stradivarius|
|sandały - new look|
|torebka - sklep internetowy|
|kolczyki i pierścionek - diva|
|okulary - new look|



A tu parę zdjęć z zoo. 










Dobranoc wszystkim.

3 komentarze:

  1. no i kurcze szukam takich sandałów właśnie, delikatnych, bez zbędnych zdobien... i znalesc nie moge!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sprzed nosa wykupili ze stradivariusa złote z frędzlami i kupiłam te.

      Usuń
  2. Ale maaasz piękną bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń