15 lipca 2012

2. Magic Mike

Wczoraj wybrałam się spontanicznie do kina z jedną z moich przyjaciółek. Gdy pierwszy raz zobaczyłyśmy zwiastun filmu 'Magic Mike' wiedziałyśmy, że musimy na niego iść (w większej mierze z powodu przystojnych aktorów). Jednak jak się później okazało nie sami aktorzy przykuli naszą uwagę. Genialna choreografia, muzyka, kadry no i oczywiście fabuła. Bardzo polecam ten film, myślałam, że będzie kompletną klapą o kolesiach, którzy wywijają tyłkami na scenie, jednak było inaczej. Warty obejrzenia. 


Jako, że miałam gdzieś wyjść musiałam także zrobić porządek ze swoimi paznokciami. 
Wybrałam stonowany kolor z 'fikuśnym' palcem serdecznym. 



 beżowy lakier kupiony w Rossmanie za jakieś 8zł



czarny pękający kupiony w Inglocie za jakieś 30zł o ile dobrze pamiętam


Miłego dnia życzę. :)

1 komentarz:

  1. tez sie na to chce wybrac jutro prawdopodobnie ;) fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń